Ağız ve Diş Sağlığı Tedavileri

Ağız ve Diş Sağlığı Tedavileri

İyi ağız hijyeni, genel olarak daha iyi bir sağlığın işaretidir. Ağız ve diş sağlığına gereken özeni göstermek, birçok rahatsızlığın gelişmesini engellemeye yardımcı olabilir.

Ağız sağlığına özen göstermek, yalnızca beyaz bir gülüşe sahip olmak için değil; diş çürükleri, diş eti çekilmesi, diyabet ve kalp hastalığı gibi genel vücut sağlığını etkileyen hastalıkları önlemek için de önemlidir.

2021 yılında Florya’da kurulan Neslim Güngen Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, her hastaya en yüksek kalitede tedavi ve hizmeti sunmak için kurulmuş bir diş hekimliği merkezidir. Hekimlerimiz, yalnızca en iyi yaptıkları şeye odaklanmaktadır.

sonra Ağız ve Diş Sağlığı Tedavilerionce Ağız ve Diş Sağlığı Tedavileri

Böylece, hastalara en iyi tedaviyi sunarken, ömür boyu sürecek ilişkiler kurulmaktadır. Hastalarımıza ve ağız sağlıklarına olan bağlılığımızla, ailenizin tüm diş ihtiyaçları için mükemmel tedaviler sunuyoruz!

• Yetişkinlerin %75’i nadiren diş ipi kullanır veya hiç kullanmıyor.
  • Yetişkinlerin %20’si dişlerini günde sadece 1 kez fırçalıyor.
  • Her iki çocuktan biri, haftada en az 2-5 bardak asitli/gazlı içecek tüketiyor.
  • Yetişkinlerin %70’i, yalnızca ağız sağlığı ile ilgili bir sorun yaşadığında diş hekimini ziyaret ediyor.
  • Yetişkinlerin yarısı, önerilen miktardan çok daha fazla şeker tüketiyor.

Dişlerinize iyi bakmak, etkileyici bir gülüşten daha fazlasıdır. Yapılan araştırmalar, ağız sağlığı ve genel sağlık arasında yakın bir ilişki olduğunu göstermektedir. Uygun ağız hijyeni ve düzenli diş hekimi ziyaretleri; şeker ve kalp hastalığı gibi kronik hastalıkları önlemeye yardımcı olabilir. Diş hekimi ziyaretlerinin bir diğer önemli avantajı da; diş hekiminizin muayene sırasında vitamin eksiklikleri, kemik erimesi, diş gıcırdatma, asit reflü, ağız kanserleri ve çok daha fazlası hakkında bilgi sahibi olabilmesidir.

İyi bir ağız hijyeni ayrıca; ağızda başlayan enfeksiyonları önleyerek astım, artrit, bebeklerde erken doğum ve düşük, solunum problemleri, felç gibi bazı hastalıkların riskini azaltabilir.

19 19s Ağız ve Diş Sağlığı TedavileriAğız ve diş sağlığını korumanın ilk adımı; dişleri günde iki kez fırçalamak ve her gün mutlaka diş ipi kullanmaktır. Ayrıca; yemeklerden sonra su ile çalkalama, dengeli bir beslenme programına sahip olmak, şeker tüketimini, gazlı ve asitli içeceklerin tüketimini sınırlandırmak da önemlidir. Ek olarak, potansiyel diş hastalıklarının riskini azaltmak için yılda 2 kez diş hekimini ziyaret etmek ve profesyonel diş temizliği yaptırmak da çok önemlidir.

Sabahları kahvaltıdan önce dişlerinizi fırçalamak, ağız ve diş sağlığınızı korumak için atabileceğiniz adımlardan biridir. Diş macunu seçiminde florürlü olanları tercih etmek de harika bir seçimdir! Ancak, kahvaltıda portakal suyu gibi asitli bir gıda tüketiyorsanız, diş minenizi risk altına sokuyor olabilirsiniz. Bunu önlemek için, yemeklerden sonra ağzı su ile çalkalamak da önemlidir.

Akşam yatağa gitmeden önce dişleri fırçalamak, plak oluşumunu önlemek ve dolayısıyla diş ve diş eti hastalıklarını önlemek için ihmal edilmemelidir.

Şeker, ağız sağlığınızın en büyük düşmanlarından biridir. Bu nedenle, şekeri mümkün olduğunca hayatınızdan çıkarmanız önemlidir. Beslenme alışkanlıklarındaki değişiklikler, sağlıklı dişlere sahip olmak için atabileceğiniz en iyi adımlardan biridir.

Plaklar, yalnızca dişlerinizde değil, dilinizde de birikebilir ve diğer ağız sağlığı sorunlarına neden olabilir. Bu nedenle, dişlerinizi her fırçaladığınızda dilinizi de fırçalamayı ihmal etmemelisiniz. Dil temizliğini, dilerseniz diş fırçası ile, dilerseniz de dil temizliği aparatları ile yapabilirsiniz.

Ağız ve diş sağlığına zarar verebilecek en kötü şeylerden biri de sigara içmektir. Sigara, sadece dişlerinizin sararmasına ve kötü nefese neden olmakla kalmaz, aynı zamanda diş eti hastalıkları riskini de artırır.

Almanız gereken önlemlerin dışında, ağız ve diş sağlığınızı iyileştirmek için atabileceğiniz bazı adımlar da vardır:

• Bol bol su için. Ayrıca, yemeklerden sonra su içerek asitli ve şekerli gıdaların dişleriniz üzerindeki olumsuz etkilerini azaltabilirsiniz.
  • Vitamin ve mineraller açısından zengin bir beslenme programı uygulayın. Lif değeri yüksek besinler, ağız ve diş sağlığınız için de önemlidir.
  • Yılda en az 2 kez diş hekiminizi ziyaret edin. Dişlerinizi her gün düzenli olarak fırçalıyor ve diş ipi kullanıyor olsanız bile, düzenli diş hekimi ziyaretleri, potansiyel ağız ve diş sağlığı sorunlarını önlemede hayati bir öneme sahiptir.

Birçok ağız ve diş sağlığı problemi, ağızda biriken bakteriler ve enfeksiyonlar nedeniyle meydana gelse de, genetik de rol oynayabilir. Ancak; sigara, asitli ve şekerli gıdaların tüketimi ve özellikle ağız hijyenine gereken özeni göstermemek, ağız ve diş problemlerinin ortaya çıkmasında en büyük rolü oynamaktadır. Bazı hastalıkların gelişmesinde genetik önemli bir faktör olsa da; düzenli olarak yapılan diş hekimi ziyaretleri ile diş ve diş etlerinizi etkileyebilecek sorunları önlemeye yardımcı olabilir.

• Lamina Veneerler (Porselen Laminalar)
  • Kompozit Lamina Veneerler
  • Bleaching ( Diş Beyazlatma)
  • Metal Desteksiz Tam Seramik Kuron-Köprü Protez Uygulamaları (Zirkonyum, Empress, E-Max Kuron Restorasyonlar)
  • İmplant, Direkt Ve İndirekt Kompozit
  • Bonding Dolgular
  • Seramik Dolgular (İnley-Onley)
  • Ortodontik Tedaviler

Neslim Güngen Diş Polikliniği, ağız ve diş sağlığı hizmeti sunan profesyonel bir özel sağlık kuruluşudur. Bu hizmetler, dişlerinizi sağlıklı tutmak, ağız ve diş problemlerini tedavi etmek ve estetik görünümünüzü iyileştirmek için tasarlanmıştır.

Diş polikliniği merkezimizde sunulan hizmetler arasında diş temizliği, diş beyazlatma, diş çekimi, dolgu, kaplama, implant, ortodontik tedaviler ve diğer diş sağlığı tedavileri yer alır. Diş poliklinikleri ayrıca acil diş tedavileri de sunmaktadır. Bu hizmetler diş ağrısı, diş kırılması, diş kanaması gibi acil durumlarda müdahale edilmesi gereken durumlarda hastalara hızlı ve etkili bir şekilde yardımcı olur.

Neslim Güngen Polikliniği“nde hizmet sunan profesyonel diş hekimlerimiz modern teknolojileri ve ileri tedavi yöntemlerini kullanarak hastalarına en iyi hizmeti sunarlar. Hastaların konforu ve güvenliği her zaman öncelikli tutar. Ayrıca hastaların ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş tedavi planları hazırlanara en uygun tedavi yöntemleri seçilmektedir.

Sağlıklı bir ağız ve diş yapısı, genel sağlığımızı olumlu yönde etkiler. Diş poliklinikleri, hastalarına en iyi hizmeti sunarak, sağlıklı ve estetik bir gülüşe sahip olmalarını sağlarlar. Düzenli olarak diş poliklinikleri tarafından sunulan ağız ve diş sağlığı hizmetlerinden yararlanarak, sağlıklı bir ağız ve diş yapısına sahip olabilirsiniz.

Ağız ve diş sağlığı hizmeti almak için düzenli kontroller yaptırmak, diş hekiminizle iyi bir iletişim kurmak ve dişlerinizi doğru bir şekilde fırçalamak gibi temel adımları atmak önemlidir. Neslim Güngen‘e ait Neslim Güngen Polikliniği’ne gelerek en profesyonel diş uygulamaları hizmetinden faydalanabilirsiniz.

• Estetik Diş Hekimliği
  • Çocuk Diş Hekimliği