Ameliyatsız Yüz Gençleştirme

Ameliyatsız Yüz Gençleştirme

Ameliyatsiz Yuz Genclestirme min Ameliyatsız Yüz GençleştirmeAmeliyatsız yüz gençleştirme, cerrahi ve kesiye gerek kalmadan yaşlanmanın etkilerinin üstesinden gelmenin en popüler yoludur. Ancak dikkat, yüzün yaşlanma derecesi, bir yüz gençleştirme uygulamasının sonucunda önemli bir faktördür. Hacim kaybı, ciltte elastikiyet kaybı, ince çizgi ve kırışıklıkların derecesine göre, her hasta ameliyatsız yüz gençleştirme tedavisine farklı şekilde tepkiler verecektir.

Görünümünüzü iyileştirme ile ilgili yapabileceklerinizi araştırmaya başladıysanız, muhtemelen seçenekleriniz hakkında biraz bilgi sahibisiniz. Dolgu, Botulinum toksin, Trombositten Zengin Plazma Tedavisi;, mezoterapi gibi medikal estetik uygulamaları, yaşlanma ile ilgili endişelerinize çözüm olabilir.

Aralarından seçim yapabileceğiniz çok fazla seçenek olduğundan, ihtiyaçlarınıza göre en iyi tedaviyi bulabilir ve beklediğiniz sonuca ulaşmanızı sağlayabilirsiniz.

Kasları gevşetme prensibi ile çalışan bu tedavi, ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü doğal ve yumuşak bir şekilde azaltarak cildin daha genç, daha fresh görünmesine yardımcı olur.

Alın bölgesindeki yatay çizgiler, kaş çatma çizgileri ve kaz ayakları gibi bölgelere uygulandığında, yaşlanma belirtileri ile mücadele eder. Uzman eller tarafından uygulandığında, en doğal sonuçlar elde edilebilir.  Etkileri, ortalama 4-6 ay sürmektedir.

Doğal yaşlanma sürecinin bir parçası olarak, cildin kolajen ve elastin miktarı zamanla azalır. Bu da, ciltte hacim kaybına neden olur. Hyalüronik asit bazlı dolgu maddeler; kaybedilen hacmi geri kazandırabilir, yüzdeki çökük görünümü giderebilir ve genel yüz görünümünü iyileştirebilir.

Ayrıca, dudak gibi hacme ihtiyaç duyulan bölgelere uygulandığında da yüze daha genç ve sağlıklı bir görünüm kazandırır. Dolgu maddelerinin kalıcılığı 12-18 ay arasındadır. Etkileri azaldığında tekrar seansları gerekecektir.

Ameliyatsız yüz gençleştirme yüzdeki kırışıklıkların, sarkmaların, lekelerin ve diğer yaşlanma belirtilerin azalması ve ortadan kaldırılması için yapılan birçok işlemi içerir. Bu işlemler genelde lokal anestezi yardımı ile yapılır ve cerrahi bir müdahale gerektirmez. Bundan dolayı ameliyatsız yüz gençleştirme hizmetleri ile Neslim Güngen Polikliniği uzmanları hastalarına ağrısız ve hızlı bir iyileşme süreci sunar.

Sizler de dolgu ameliyatsız yüz gençleştirme işlemleri ile canlı ve genç bir görünüme sahip olmak istiyorsanız Neslim Güngen‘in sahibi olduğu “Neslim Güngen Polikliniği“ni tercih edebilirsiniz.

woman touches skin after applying anti age cream concentrated with thoughtful expression wears cropped top isolated brown 273609 49263 Ameliyatsız Yüz GençleştirmeKlasik yüz germe ameliyatı, kesi ve cerrahi gerektirdiğinden, günümüzde çok fazla tercih edilmemektedir. Elastikiyet kaybının çok yüksek olmadığı hastalarda, dolgu, Botulinum toksin ve diğer medikal estetik uygulamaları ile cildin daha genç ve sağlıklı görünmesi sağlanabilir.

Cildinizin ihtiyacına göre uygulanabilecek diğer ameliyatsız yüz gençleştirme tedavilerinden bazıları şöyledir:

• Mezoterapi
  • Trombositten Zengin Plazma Tedavisi;
  • Gençlik aşısı
  • Biyo-lifting aşısı
  • Fransız Askısı
  • Örümcek Ağı Estetik
  • Somon DNA

Bu tedaviler, ayrıca kombin edilerek de uygulanabilir ve bu şekilde etkileri daha belirgin ve uzun vadeli olmaktadır.